من شیفته خلوصم. شیفته خلوصی که هیچ ارتباطی با اخلاقیات ندارد.خلوصی که هسته اصلی زندگی است.خلوص ماده ای است که بیش از هر ماده ای دیگربر زمین یافت می شود.

هر بار که فقط به قلب خالی مان تکیه می کنیم، پیش می آید ، کنار پایمان می نشیند و مارا همراهی
می کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ضد یخ دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ق.ظ

به به سلام بهار خانوم!الهم صل الی محمد و آل محمد!چه عجب بابا!دیگه داشتم به این نتیجه می رسیدم که عمر این وبلاگ قرار بوده قفط یکسال ناقابل باشه!(چشمک)...خب من موافق نیستم که خلوص بیش از هر ماده ای روی زمین پیدا می شه..دست کم در مورد آدمها به حضورت که عرض کنم بعیده(لبخند دندان نما!) نه؟...موفق باشی...راستی فرآیند خروج از انجماد خوب پیش می ره؟

سلام بر شما...چه عجب از این طرفا!متشکرم که به یادم بودین و بهم سرزدین:). خوشحال می شم که شمارو بازم این طرفا ببینم. فرآیند خروج از انجماد هم به صورت سینوسی در حال پیشرفته:)

ضد یخ دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ق.ظ

به به سلام بهار خانوم!الهم صل الی محمد و آل محمد!چه عجب بابا!دیگه داشتم به این نتیجه می رسیدم که عمر این وبلاگ قرار بوده قفط یکسال ناقابل باشه!(چشمک)...خب من موافق نیستم که خلوص بیش از هر ماده ای روی زمین پیدا می شه..دست کم در مورد آدمها به حضورت که عرض کنم بعیده(لبخند دندان نما!) نه؟...موفق باشی...راستی فرآیند خروج از انجماد خوب پیش می ره؟

سلام بر شما...چه عجب از این طرفا!متشکرم که به یادم بودین و بهم سرزدین:). خوشحال می شم که شمارو بازم این طرفا ببینم. فرآیند خروج از انجماد هم به صورت سینوسی در حال پیشرفته:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد