سلام بر همه دوستان و یاران اهل قلم و اندیشه. چند وقتی بود خیال ساختن یک اندیشه نگار در صفحات وب داشتم و لی کو جرات و کمی همت. به صفحات و نوشته های زیادی سر زدم. ایده ها گرفتم و در آخر تصمیم مدتها در ذهن من به اندیشه نگاری که می بینید تبدیل شد. تا چه قبول افتد و چه در نظر آید. دیدگاه های شما در گذر زمان ملاک ارزیابی من خواهد بود برای ادامه و یا اختتام این نگارش. در نخستین لحظه های این حضور از همگی کسانیکه اهل تفکر و اندیشه هستند دعوت می کنم برای حضوری سبز و فعال، و این که این صفحه و در آینده ای نه چندان دور این صفحات را متعلق به خود بدانند و در این چالش تنهایم مگذارند. هدف از ایجاد، به بحث گذاشتن سوال های در ذهنم بود که البته بیسار مشتاق بیان و به چالش گذاشتن سوال های شما نیز هستم. حال مکان مناسبی برای این کار انتخاب کردم و یا  نه ، باز هم گذر زمان است که پاسخ مناسب خواهد داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مشی خانوم جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

به به!
تازه الان فهمیدم بهاران کیه!!!!!!!!!!!
مبارک باشه خانومی!!!!!!!!!
حتمن منو بخون که می خونمت!
دوس جون!!!!!!!!! لینکت می کنم!
به حرفای این سگدونی هم اهمیت نده! آدم سادیستیه!

سلام مشی خانومی...خوبی؟ حتما بهت سر می زنم. ممنون که تنهام نمی زاری...دیگه آشیه که خودت برام پختی...
اهمیت که نمی دم ولی طرفدار انتقاد سازندم تا تعریف الکی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد