یک ماه گذشت...

سلام...

از ایجاد این وبلاگ یک ماه می گذره...تولدش مبارک...دلم می خواد حرف دلتونوبی ملاحظه 

بی رودروایسی در موردش بهم بگین...انتقاد کنین...منتظرما...

نظرات 7 + ارسال نظر
یاسر دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ق.ظ http://asemooni.blogsky.com

سلام آسمونی

من تازه اینجا رو پیدا کردم. اما مطمئنم جای خوبیه. ظاهرش که اینطور نشون میده.
موفق باشی

بیا اونورا

سلام...خیلی خوش اومدین...هیچ وقت از جلد یه کتاب درموردش قضاوت نکنین...حتما بهتون سر می زنم...بازم ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ق.ظ http://maadar.blogsky.com

با عرض تبریک فرارسیدن ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تندرستی وسلامتی برای شما و خانواده محترم ...
منتظر دیدار و محبت شما هستم ...

سلام و ممنون...حتما...

بهاره دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

اوللللللللللللللللل
سلام تیچر جونم اینا
خوفی؟
مبارک باشه دوستم:-*
من یکی با ایجاد این وبلاگ کاملا موافق موافق موافقم و اصلا ازت گله دارم که چرا خیلی زودتر از اینها اقدام به این کار نکردی؟ قلمت روون و خوبه و سلیقهات تو انتخاب اشعار و عکس حرف نداره... کارت عالیه تیچر جونم بیست بیست:-*
بازم ممنونم از لطفت عزیزم بابت تبریک سالگردم:؛< فقط تو یادت بود دوست جونم:-* حتی مامانم اینا هم یادشون نبود:( :-*
مرسی دوست جونم:-*

سلام ...ممنون...لطف داری...خواهشمندم بهاره البته این عرض تبریک باید حضوری انجام می شد که باید ایییییییییییییییییی روزگار...امان امان...

مهشاد دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

سلام بهاران جون!
من یکی که فک نمی کردم اصن بیایی و بخوایس بنویسی و و بلاگ بزنی!!!!!!!
این نظر خواهیت مثل نظرخواهیهای آخر ترم تابستون از شاگردای کلاسه!
نظر مو بی رودربایستی می گم ، امیدوارم هیش وخ از دستم ناراخت نشی و بهدل نگیری!
البته اولش که از شریعتی نوشتی گفتم می خوای از این و اون بنویسی و از خودت هیچی نگی!‌ اصولا" با وبلاگای
کپی کن مخالفم و بهم حال نمی ده! دوس دارم خود جوش باشه ، آخه خودجوش بودن هر چی که باشه چه خوب چه بد ، خودجوشه و اصل و هنر ه! اما الان که به این مرحله رسیدی و تولد یه ماهگی وبته بهت تبریک می گم و توصیه می کنم : خودت باشی و هرچی می جوشه البته با کمی سانسور و ویرایش رو کاغذ بیاری!!!!!!!!
تبریک تبریک! هم به خاطر یه ماهگیت هم به خاطر اینکه سر ذوق اومدی!!!!!!!!!

سلام...خودمم فکر نمی کردم البته حالا حالا ها کار داره ....یاده چه چیزه خاطره انگیزناکی افتادی...البته خیلی از اون نظرات تصنعی بودن ...حتما سعی می کنم خودم باشم...ممنون از تبریک و نظرات مفیدت...

افسانه سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ق.ظ http://affa.persianblog.ir

سلام
به نظرم یک ماه خیلی زوده برای نظر دادن ... چون فکر می کنم ده دوازده تا پست بیشتر نشد!
اما می خوام چند تا حرف کوچولو در مورد وبلاگ و وبلاگنویسی بگم :
اینجا هم مثل نظرخواهی های کلاسهای مدرسه بیشتر بیشتر نظرات تصنعیه ... اکثرا میان و می رن و عزیزم و قربونت برم و چقدر قشنگ نوشتی و حظ وافر بردم ... می گن و می گن ... اونم می دونی برای چی؟ برای اینکه در عوضش تو هم بری و یه کامنت آنچنانی براشون بذاری ...!
و اگه بر فرض محال یک زمانی وقت نکردی سری بهشون بزنی، اونایی که این همه از نوشته هات به وجد می اومدن ... دیگه سراغتم نمیان! اینجا هم همون بده بستون برقراره! میزان داشتن کامنت برا بعضی ها اینقدر مهمه که براش حاضر به دست زدن به هر کاری هستن ... حتی تبلیغات رو هم accept می کنن که نظراتشون بالا بره ، دیگه چه برسه به، به به و چه چه گفتنهای الکی!!!! وکل نظرات میشه خوبی؟ خوشی؟ قشنگ نوشتی عزیزم! ... در صورتی که هدف وبلاگ مطرح کردن علایق و حرفها و ایده هایی هستش که باید در موردشون صحبت بشه!
اینجا توی این دنیای مجازی همون آدمهای خودخواه و متملق دنیای واقعی دارن نظر می دن، که عاشق تعریف های الکی (برای هر مزخرفی که می نویسن ) هستن !
..........
اینا رو گفتم که از الان تصمیم بگیری وبلاگت می خواد از کدوم نوع باشه ... یا آدمهای دور و برت اینجا کیا باشن ... و دیگه اینکه بدونی : اینجا نقاب آدمها دیرتر می افته!!!!!

سلام افسانه جونم...خوبی خانومی...منم دلم نمی خواست این نظر خواهی به تعریف و تمجید های الکی تبدیل بشه...دلم می خوادهنه نظر واقعیشونو بدن نه مثل سر کلاس که به خاطر ترس الکی تعریف می کردن...
از توصه هات در مورد بعضی از آدمهای اینجا ممنونم فکر نمی کردم یه جای فرهنگی این طوری باشه ولی مثل اینکه واقعیت چیزه دیگه ای ...
(در صورتی که هدف وبلاگ مطرح کردن علایق و حرفها و ایده هایی هستش که باید در موردشون صحبت بشه!) کاملا باهاش موافقم و هدفم از ایجاد این وبلاگ هم همین بوده...
بازم بی تعارف و تملق گویی ازت ممنوم و امیدوارم هر وقت راه خطایی رفتم بهم گوشزد کنی...
امان از نقاب ما آدما که برای پوشیدن کمبودهای شخصیتمون ازش استفاده می کنیم

ضدیخ چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ب.ظ http://avaze-dorna2.blogfa.com

خب زوده برای نظر دادن،من فکر می کنم باید چند پستی از شما منتشر بشه تا دست کم بنده با سطح هوشیم بتونم یه جمعبندی بکنم!(چشمک)در هر صورت امیدوارم هرچه زودتر از انجماد خارج بشی بهار خانم!(لبخند)

سلام...اختیار دارین...شکسته نفسی می کنین...منم امیدوارم...ممنون که سر زدین...حالا واقعا ضد یخین؟!

شاسوسا دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://shasusa.blogsky.com

با سلام
من تازه به بلاگ اسکای آمدم
وبلاگ شما رو از تو لیست روزهای من پیدا کردم. پستهای قبلی شما را خوندم . در کل بد نیستند از اسم وب شما بر می آد که بحث برانگیز باشه و همه چیز رو به بحث و چالش بکشونه. اما من یه روزی یک وبلاگ نویس حسابی بودم که روز آپ می کردم. اما از موقعی که یک مشکل عدیده برام پیش آمده دیگه حاضر به آپ کردن نیستم.
فقط اومدم یه چیزی تو بلاگ اسکای بنویسم و برم. اما یک نظر دیگه اون نظر بالایی که خانمی نوشتنش بسیار بسیار توهین آمیزه
من نمی دونم چه منظوری ایشون داشتم اما بسیار توهین آمیز هستش. من تا حالا ندیدم کسی اینطور نظر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد