دیرگاهی است سوالی دارم

و معما این است

سهم آزادی پروانه کجاست

و چرا بال کبوتر فقط آهنگ قفس می خواند

مرغ باران به کجا می بارد

و چرا یک گنجشک، بار اول که سر از لانه برون آورد

تاکه پر گیرد و بالا برود

آسمان را جا نیست

و نمی دانم من

از چه رو می گویند،‌شب خمار است و سیاه

شب اگر تاریک است، علتش بخشش خورشید

به ماه است و زمین

و سوالم این است

سهم دلتنگی خورشید کجاست

نظرات 5 + ارسال نظر
پاورلیفتر دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام ...
من عاشق چالشم ... زندگی بزرگترین چالش هستیه و چه قشنگ میشه وقتی خودخواسته به چالش کشیده بشی !
باحالی ... ! ای ول !

یه عاشق دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ق.ظ http://relax2sky.blogfa.com

سلام وبلاگه جالب و زیبایی داری !
راستی چرا نمی خوای چند تا فایل تبلیغاتی تو وبلاگت بزاری و به همین سادگی کسب درآمد کنی مگه وبلاگه تو از بعضی وبلاگای دیگه چی کم داره از خیلی هاشون خیلی هم بهتره! تازه بازدید وبلاگتو هم می تونی از این طریق بیشتر و بیشتر کنی البته روز به روز بیشتر میشه و اگه واقعا دوست داری با راحتترین کار پولدار بشی که صددرصد تضمینیه و من خودم درآمد ماهیانه دارم! بیا وبلاگه چند تا لینکه متحرک هست روش نوشته مستر ها انتخاب اول و تبلیغات فیلم ها روش کلیلک کن اول محتویاتشو ببین بعد هم دیگه کامل اونجا توضیح داده شده. یه سایته ایرانیه میری عضوش می شی بعدش برات چن تا کد تبلیغاتی میدن که باید اونو بزاری تو قسمت تنظیمات وبلاگ"در بخش کدهای اختصاصی" بعدش هر کلیکی که به اون فایلهای تبلیغاتی میشه به صندوقت 70تومان اضافه میشه(اگه تعداد کلیکات صفر باشه بعد از 48ساعت عضویتت غیرفعال میشه پس بهتره خودت همون اولش یه کلیکی بکنی!) و در کل به حسابت واریز میشه (که البته حسابت باید سیبای ملی یا سپهر صادرات باشه) . راستی اگه حساب نداشتی مشکلی نداره فقط هنگام عضویت جای شماره حساب ده تا 1 و سه تا صفر وارد کن تا هر وقت حساب باز کردی از بخش ویرایش حساب ، شماره حسابتو عوض کنی ! "بهتره قبل از عضویت قوانین و راهنمایی های سایت رو بخونی"
یادت باشه شانس فقط یه بار در خونه آدمو میزنه!!!!!
((در ضمن این سایت کاملا فارسی است))

به دیدنش که می ارزه

تبلیغات هیچ جا آدموراحت نمی زاره...حتی اینجا!

بهاره دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ق.ظ

سلام تیچر جونم
خوبی؟
خیلی شعر قشنگی بود:) راستش منم نمی دونم سهم دلتنگی خورشید کجاست... من حتی نمیدونم سهم دلتنگی خودم کجاست:) تو اگه به جواب سوالت رسیدی به منم بگو:)
مواظب خودت باش دوستم:-*

سلام بهاره جون...حتما...تو هم همین طور...

نازلی دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

وای دوستم این شعرت عالی بود خیلی خیلی خیلی قشنگ بود. کیف کردم. همش قشنگ بود حتی یک بیت هم نداشت که بد باشه.

لطف داری...ممنون.

افسانه دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://affa.persianblog.ir

سهم دلتنگی خورشید کجاست؟
سهم دلتنگی انسان کجاست؟
سهم ...
کاش می شد جواب سوالها رو پیدا کرد، کاش ...

آخ گفتی...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد