ملایت زندگی را نمی توات حس کرد مگر با درک خشم در برابر بدی.  

خشم مطلق در برابر بدی ای که زندگی را از همه طرف احاطه کرده است.  

این قانونی است که نقاش ها بدان عمل می کنند، 

آنها سیاه شان را به قدری سیاه می کنند تا روشنی حقیقتا روشن باشد...

نظرات 5 + ارسال نظر
آسمان(مشی) پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

و اگر سیاهی نباشد تشخیص سپیدی میسر نیست.

بهاره شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ق.ظ http://ROUZMAREGIHA.BLOGSKY.COM

سلام تیچر جونم
خوفی؟
چه عجب من تونستم برای تو نظر بذارم... یه هفته ست دارم میام اینجا و میخوام نظر بذارم ولی نمیشه که نمیشه...
منم امیدوارم دوستم...
چقدر این متن نقاشها زیبا بود... واقعیتیه... تا بدی نباشه خوبی هیچ وقت مجال عرض اندام پیدا نمی کنه و تا سیاهی نباشه سفیدی هرگز به این زیبایی و قشنگی جلوه نخواهد کرد:-*

سلام خانوم خانوما...وای نگو یعنی بازم وبلاگم مشکل دارهههههههههههههههههههه...!!!!!!!!!!!!!!!

ضد یخ شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام...احوال شما...می گم اینجا قبلا ها خوش آب و رنگ تر بود...این قالب زمستونی شه؟یهنی وقتی بهار بیاد هم زمان با خروج شما از انجماد اینجا هم شکوفا می شه؟
شاد باشی!

سلام...خوبین؟ ...
من هم با نظر شما کاملا موافقم ولی انتخاب این قالب علت های زیادی داره...اول اینکه اون قالب ها به خصوص قالب بهار اصلا به حال و هوای زمستون نمی خورد و از اونجا که نمی دونم چرا ولی از همه قالب ها هم نمی تونم استفاده کنم:( یا بخش نظر دهی بهم می خوره یا
نوشته ها دیده نمی شه...این مسائل باعث می شه از محدوه کمتری بتونم استفاده کنم که هم حال و هوای زمستون رو داشته باشه و هم سیستم رو بهم نزنه...راستی هنوز هم که هنوزه نتونستم شکلک با این بخش اضافه کنم فک نکنین یادم رفته ولی نمی دونم چرا نمی شه:(
حتما سعی می کنم هم خودم از انجماد خارج بشم و هم وبلاگم...
بازم ممنون که بهم سرزدین...

افسانه شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ http://affa.persianblog.ir

دنیا همیشه خاکستریه ... نه سیاهه ... نه سفیده ... گاهی بیشتر متمایل به سفید میشه، که اسمش رو می ذاریم شادی ... و زمانی متمایل به سیاه که اسمش رو می ذاریم غم ....
هر چی که هست ... زود می گذره .

نازلی یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ق.ظ

چه جالب. من از نقاشی چیزی سر در نمی یارم ولی این که گفتی خیلی باحال بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد