رسیدن بخیر

اگر بعد از سالها زندگی روی این کره  خاکی در اثر یک اتفاق ساده به این نتیجه برسید که راه زندگیتون رو استباه انتخاب کردین و تا حالا تنها وقت تلف شده چه حسی دارین؟ چه می کنین؟ 

به حال روزهای رفته غبطه می خورین و کاسه چه کنم دستتون می گیرین و یا خوشحالین از اینکه متوجه این اشتباه شدین و سعی می کنین از این به بعد شیوه زندگیتون رو عوض کنین؟ و یا...؟! 

 دلم می خواد خودتون رو جای من بذارین و بهم بگین چه کارمی کنین؟راه های گفته شده رو انتخاب
می کنین و یا راه جدیدی مد نظرتونه؟ از کجا مطمئن هستین که این دفعه راهی که
انتخاب می کنین اشتباه نیست؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
آسمون(مشی) یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ق.ظ

نمی دونم بهار جونم!‌واقعن نمی دونم چی بگم چون جای تو نیسم!! همه اشتباه می کنن اما همیشه فرصت برای جبران هس. زندگی خیلی پیچ و خم داره.آدما باید از فرصتا استفاده کنن وگرنه حسرت لحظه های به باد رفته رو می خورن.

بهاره.ع یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام تیچر جونم
خوفی؟
عزیزم هر آدمی تو زندگیش یه سری اشتباهاتی انجام داده و میده که دیگه نمیتونه جبرانش کنه... مثلا من یک راهی و در قدیم انتخاب کردم و انجامش دادم ولی حالا از انجام اون کار خیلی پشیمونم. ولی اینم مطمئنم اگه ۱۰۰ بار دیگه هم به دنیا میمودم و در اون مقطع زمانی به اون دو راهی میرسیدم بازم همون راهی و میرفتم که رفتم ... چون در اون زمان انسان فکر میکنه بهترین گزینه و راه و انتخاب کرده... برای پی بردن به اشتباه زمان لازمه و زمان انسان را باتجربه میکنه... همین تجربه هم به انسان حکم میکنه اگر مدتی راه و اشتباه رفتی و انتخاب غلط داشتی... مجبور نیستی همه ی عمر اون راه و بری... تو میتونی مسیرت و تغییر بدی و از راه رفته برگردی... حتی اگه مجبور بشی کل ایران و پیاده برگردی به عقب.. تو بالاخره روزی به زودی به مقصد میرسی. برای جبران اشتباه فقط کافیه آدم به خودش بیاد و بخواد که تغییر کنه... و تیچر جونم تو میدونی که تغییر کار خیــــــــــــــــــــــــــــلی سختیه و همت بالایی رو می طلبه:)
تیچر جونم من روم نمیشه باهات صحبت کنم:(( روز تولدت اومدم اینجا برات پیغام گذاشتم به هوای اینکه میرم از خونه بهت زنگ میزنم و باهات صحبت میکنم... ولی یه جریاناتی پیش اومد که نتونستم:(( موبایلم هم فعلا یه طرفه ست تا وقت کنم برم و پرداختش کنم... تو رو خدا ببخشید:((

افسانه دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ق.ظ http://affa.persianblog.ir

همیشه ی همیشه ی همیشه راه هست ... راههای مختلف ... هر زمان آدم احساس کرد و فکر کرد یکی از این راهها به مقصد می رسونه آدم رو ... باید سریع دست به کار بشه ... شال و کلاه کنه و راه بیفته!

vbn یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

خب 5 سال میگذره ... به نظرتون راه درستی رو انتخاب کردید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد